Fynd!!

rosagulröd

Här är några av många saker jag har fyndat på bl.a. rean.
Kofta - Myrorna (second hand)  149:-
Space shirt - JC  99:-
Randig T - Myrorna  79:-


Fynd eller inte? T
yckte i alla fall om plaggen och så dyrt var det inte... 

Men ett riktigt fynd gjorde jag faktiskt i torsdags när jag och Matilda var på Saronkyrkans second hand, som endast har öppet två dagar i veckan. Där fyndade jag en kofta, två väskor, en halsduk & två söta nyckelringar för endast 80 riksdaler!!!!  (Bilder kommer snart)



Har ni fyndat nåt i jul?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade varit kul om du svarade på mina tre frågor:

- Vad använder du för kamera?

- Vad använder du för objektiv?

- Vad använder du för redigeringsprogram?

2010-01-19 @ 16:33:48
Postat av: Jenni

Hejsan anonym! :)

Med tanke på dina frågor så antar jag att du gillar mina bilder, och det uppskattar jag verkligen! :)



-Jag fotar med en Nikon D40, asgrym budget/nybörjar kamera.

-Jag använder Kit-objektivet samt ett fast 35mm f/1.8G AF-S DX (Klicka på länk för att se: http://www.amazon.com/Nikon-35mm-AF-S-Digital-Cameras/dp/B001S2PPT0)

- Jag redigerar i picture project, Photoshop Elements & ibland har jag tillgång till Photoshop CS 3. För det mesta nöjer jag mig med att justera lite i picture project som är ett program man får med när man köper en Nikon kamera :)



Hopppas att jag svarat någorlunda bra på dina frågor, om det är nåt annat så är det bara att skriva!! :)

2010-01-19 @ 18:53:51
URL: http://inbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0