Saturday night

WWLSWWLS BioMatilda

Min lördag var helt amazing!
Trots all stress & ståhej så hade jag a killer time.
Kvällen började 19:00 på
Meeths där jag fotade en spelning med What Would Lucy Say.
Jag hade aldrig hört dem innan men de va verkligen asgrymma!
Under spelningen stod jag på en hög barstol som Tina fick hålla i för att jag inte skulle falla. Jag lyckades faktiskt få några bra bilder som jag kommer lägga upp lite senare...

Efter spelningen så drog jag till Nordstan för att möta söta Matilda eftersom vi skulle gå och se Avatar, men innan jag träffade henne så blev jag attackerad mitt inne i Nordstan av ingen mindre än huliganen Emma... & Mikael ;)
Anyways så va
Avatar (i 3D ofc) helt underbar! Jag är vanligtvis inte så förtjust i action/fantacy filmer men Avatar är verkligen ett undantag. Så se den, IDAG!

På den sista bilden kan du se Matilda i sina übercoola 3D glajor.
 Och på tala om 3D filmer så görs de flesta nya biofilmerna i 3D vilket är väldigt läckert.
Kommande 3D filmer som jag verkligen måste se är
Alice in Wonderland & Shrek 4!
Övriga filmer är
Snabba Cash, The Men who Stare at Goats, Precious & I Love you Phillip Morris :)

Vad vill du se på BIO? eller har du nåt tips på vad jag bör kolla in?...

Kommentarer
Postat av: mätildääääää

möhöhö en bra dag indeed<3

vi MÅSTE se snabba cash väldigt snart alltså, tycker vi tummar på det! joel is waiting for uuusssss!

puss pårej

2010-01-31 @ 14:18:07
Postat av: Jenni

Åååh Mätildiiiiz <3

Ja vi tummar på det nu asså!!

Måååste se schnyggingen och allt assoo :o

När kan du? Jag skulle lätt kunna nästa helg, asså nu till helgen då.... what u say?? :*

2010-01-31 @ 15:41:51
URL: http://inbox.blogg.se/
Postat av: charlotte

Nej inte så, har ingen bra kamera :( Men går ju media i skolan så där blir det en del :)

2010-01-31 @ 21:56:49
URL: http://charlotteriksson.blogg.se/
Postat av: Katarina Häggqvist

Lyckad lördag :) ser framemot...konsert bilder!

kramiz !!!

2010-02-01 @ 23:37:34
Postat av: Katarina Häggqvist

Ang film tips : the wolfman...kommer snart..tii swe :)

2010-02-03 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0