FAIRLY NUTS!!!

glass

Jag och Matilda upptäckte just något heeelt FANTASTISKT nyss på rasten!!
Vi drog till hemköp across the street för att köpa något gottigott.
Jag som äääälskar glass var ju bara tvungen att kolla in B&J's frysdisken, helt randomly bara. Men så av min stora förvåning såg jag att något inte var helt rätt. Något som jag aldrig tidigare skådat. Nämligen en helt ny B&J's glass!! Ni tror att jag skojar, men det gör jag inte! I USA så finns det ju löjligt många B&J's sorter, men bara ett fåtal har nåt frysdisken här i Sverige. Jag har länge väntat på nåt nytt för att förgylla min vardag. Den dagen har kommit!Nya Fairly Nuts som består av Caramel Ice Cream med Brända Mandlar och Kolasås låter läskigt god!
Jag kommer tyvärr inte kunna testa den i helgen p.g.a. min lidande ekonomi och brist på tid helt enkelt. Men i nästa veckas glassfrossa kommer jag garanterat att svalka mig med denna sötma!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, den vill jag prova! :)

2010-03-05 @ 20:02:15
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0