It's back!

Cherry Garcia

Ursäkta den dåliga uppdateringen! , men jag har tagit det lite lugnt denna veckan. Har haft prov och inlämningar, och det har stigit mig lite över huvudet. But now I'm back ;)

Och på tala om något annat som också är back så är det B&J's Cherry Garcia!
Jag såg den i frysdisken förra veckan när jag skulle köpa den nya Fairly Nuts och fick mig verkligen en chock när jag såg denna glass, som änsålänge är helt främmande för mig.
Jag läste på wikipedia att den tydligen funnits i det svenska sortimentet tidigare, men utgått sen ett tag tillbaka. Jag har gjort en liten research och nu verkar det som att den faktiskt är tillbaka!
More joy for me and all you ice cream freaks out there! ;) ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

D: I can haz, por favor?

Hur är det med dig förresten? :p

Behöver hjälp att spela in en spiraltrappa (!) idag ngn gång mellan typ... kl 15 och 18

2010-03-19 @ 08:18:50
Postat av: placebohoe

Tack så mycket, ursäkta sent svar. Ja Kill Bill är awesome :) Allt bra? Kram

2010-03-22 @ 15:48:02
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Josse

Visst är den väl underbar?! :D

2010-03-28 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0